fredag 14 september 2012

30 kort på 30 dagar

Det är en utmaning jag antagit, hittills har det blivit 6 kort på 9 dagar så jag ligger lite efter, men dte är väl inget man inte kan ta igen :-) De kort jag gjort hittills har varit 15 x 15 kort med målade motiv osv, alltså lite tidskrävande, men jag satasr på att göra några mindre typ blomkort också.

Har som tanke att om det skulle bli en höstmarknad här i byn där jag komme rifrån så kanske man skulle kunna kränga några kort. Nåväl det är en tanke jag haft i flera år nu men lyckas liksom aldrig ha tillräkligt med vare sig kort eller tid.

Här kommer iallafall de 4 första korten i utmaningen.






Ser nu att de liknar varandra mer än att det är motiv från samma tillverkare, det som har tagit mest tid är ju att färlägga. De har ju så vfansinnigt mycket hår de här figurerna, för att inte tala om ansiktena :o)

To be continued..

Rock on// Louise

Inga kommentarer: