fredag 28 september 2012

30 kort på 30 dagar fortsättning

Ja utmaningen för mig fortsätter, jag har sedan den 5/9 lyckats åstadkomma hela 19 kort. Alla är inte stora 15x15 kort, men en del. Jag har gjort ett helt gäng små blomkort, dvs sånna man sätter i blombuketter och liknande. De är inte så stora och inte jätte arbetade men alla har stämplat och färlagt motiv, cardstockgrund, mönstrat papper och en blomma med blad på, de är dessutom alla olika.
 
Här nedan visar jag tre stycken av de större variaterna jag gjort. 
 
La la land flicka till en utmaning Känsla som vi hade på vår senaste träff i Papperskraftverkstan.
 Ett välkommen hem kort till någon med de söta stämplarna från Vilda stamps.
 Och sist en favvo från KennyK
 
I helgen blir det maratonpyssel i Avesta, som förövrigt är staden jag bor i :o) det är dags för mässa och jag tillsammans med många fler ska sitta och pyssla heeela dagen :o)
 
Rock on// Louise

Inga kommentarer: