söndag 31 juli 2011

"animal crackers"

jaha då var det dags igen, en utmaning på Passion for promarkers , denna gången är det "animal crackers" som är temat, dvs någonting vad som helst med djur på och färglagt med pro markers.

Jag är nästan nöjd :o) Det är nåt som saknas men jag vet inte vad...så det får vara så här.
Denna veckan kan man vinna ett stamping set från Letraset, hur nice vore inte det va :o) Men bara äran att få vara en Top 5 Passionistas är gott nog för mig.

Återstår bara tt se om lyckan står mig bi, hoppas hoppas.

Over and out.
Rock on//Louise

2 kommentarer:

Tracy sa...

Gorgeous card Zezza. Thanks for joining us at PfP this week for my animal crackers challenge, good luck.
Hugs Tracy x

Annika sa...

Jättefint kort! :D

Vad roligt att du ville vara med i min bloggcandy! :)

Kram Annika