torsdag 9 september 2010




Förra helgen så var det mässa i avesta, och jag hade dagarna till ära stora guldbyxan på mig. Ett par nya stämplar blev det bla. den på kortet och ett gäng nya PM pennor så nu kan jag färglägga ljust hår riktigt bra :o)
Kortet i sig är gjort på följande: Green at heart - Lush, Annalee collection - Sonnet(baksida), Annalee collection - Sonnet(framsida), den sista är dessutom dekorerad med Basic Gray rub ons. De ursöta rosorna från storyteller med blad i ena hörnet är helt nyinkommet hos Dalascrap & sånt där även alla papper och banden och rub onsen finns.

5 kommentarer:

Linda LW sa...

Jättefint kort, gillade verkligen hur du fått till håret på stämpeln - snyggt!

Zezza sa...

Tack!!! Jag är supernöjd jag med :O)

Miapuh sa...

Jättefint kort :D
vad för färg har du använt till håret?

miapia74 sa...

Superfint kort. Klickader runt i bloggen och fastnade verkligen för de urgulliga barnvagnarna.

Ellinor sa...

Himmel så mycket snyggt det fanns här!